fitness

Βαριέστε το τρέξιμο; Με αυτά τα μυστικά θα το αγαπήσετε!

17.2.13 0 Comments


Είτε προετοιμάζεστε για τον κλασσικό μαραθώνιο είτε απλώς θέλετε να ασκηθείτε ανέξοδα αυτά τα μυστικά που σας αποκαλύπτω θα χαρίσουν νέα πνοή στο τρέξιμo σας.

1. Βάλτε τέρμα το σπίτι σας
Βαρεθήκατε να τρέχετε συνέχεια γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού σας ή το πάρκο; Πάρτε το τρένο, το λεωφορείο ή το μετρό και επιστρέψτε στο σπίτι σας τρέχοντας; Το να επιστρέψετε στο σπίτι σας είναι ένα βασικό κίνητρο να μην τα παρατήσετε.

2. Αλλάξτε διαδρομή
Αλλάξτε τη διαδρομή σας αντί να ακολουθείτε πάντα την ίδια και την ίδια. Αν επίσης θέλετε να γίνετε πιο δημιουργικοί όσον αφορά τις διαδρομές σας, δοκιμάστε τη νέα τάση, το figure running (κατεβάστε το app στο smart phone σας από εδώ http://app.figurerunning.com/)

3. Τρέξτε με φίλους
Ο δρόμος μπορεί να είναι μοναχικός κάποιες φορές. Καλέστε λοιπόν ένα φίλο ή μια φίλη σας να τρέξει μαζί σας! Η παρέα είναι το καλύτερο κίνητρο να μην παρατήσετε το τρέξιμο προβάλλοντας διάφορες δικαιολογίες.


4. Ακούστε μουσική
Φτιάξτε μια λίστα με τα τραγούδια που αγαπάτε, πάρτε ένα ζευγάρι ακουστικά και ξεκινήστε. Η επιλογή των ιδανικών κομματιών για τρέξιμο έχει εξελιχθεί σχεδόν σε επιστήμη στο διαδίκτυο, επομένως αν χρειάζεστε έμπνευση, μπορείτε να ψάξετε για μουσική για τρέξιμο.


5. Ορίστε μία πρόκληση και μία επιβράβευση
Ο ορισμός ενός στόχου και η επιβράβευση του εαυτού σας όταν αυτός επιτυγχάνεται, μπορεί να κάνει το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Δημιουργήστε «ανταγωνισμό» με τον εαυτό σας και όταν «νικήστε» ανταμείψτε τον με κάτι δελεαστικό.


6. Τρέξτε σε ένα φιλανθρωπικό αγώνα
Δώστε στο τρέξιμό σας ένα ανώτερο σκοπό, τρέχοντας σε ένα φιλανθρωπικό αγώνα. Για πολλούς αυτό έχει αποδειχθεί φανταστική εμπειρία και επιπλέον αποτελεί και ένα εξαιρετικό κίνητρο.


7. Τρέξτε σε διαφορετική ώρα της ημέρας
Προσπαθήστε να τρέχετε σε διαφορετικές ώρες της ημέρας. Αν τρέχετε συνήθως τη νύχτα τρέξτε μια φορά τη βδομάδα το πρωί, ή αντίθετα. Θα σπάσετε τη μονοτονία.


Πηγή:omorfamystika.gr

0 Σχόλια: