διατροφή

Κυτταρίτιδα,ραγάδες,τοπικό πάχος; Εξαφάνισέ τα

30.3.13 0 Comments

Φθάνει η ώρα που θα εκθέσεις τα πόδια σου και το τοπικό πάχος και οι ραγάδες γίνονται εφιάλτης; Μην αγχώνεσαι – με λίγη προσπάθεια και το σωστό τρόπο μπορείς κι εσύ να αποκτήσεις... ακραία ομορφιά. Τι πρέπει να κάνεις;

Tοπικό πάχος; εξαφάνισέ το!

Ένα μικρό μαξιλαράκι έχει σχηματιστεί στην εσωτερική πλευρά του γονάτου; Παρατηρείς τοπικό πάχος και σημάδια χαλάρωσης στο πάνω μέρος του μηρού σου; Ήρθε η ώρα να αναλάβεις δράση.

Συνδύασε την ισορροπημένη διατροφή με την καθημερινή χρήση μιας κρέμας σύσφιγξης και αδυνατίσματος, η οποία ευνοεί τη λιποδιάλυση και ενεργοποιεί τη μικροκυκλοφορία. Απαραίτητες είναι οι κινήσεις μασάζ την ώρα που απλώνεις το προϊόν, οι οποίες βοηθούν τα συστατικά να εισχωρήσουν καλύτερα στο δέρμα. 
Διατήρησε τα πόδια σου τονωμένα με γυμναστική, αφού έτσι ενεργοποιούνται οι μύες. Η πιο συχνή παρεξήγηση είναι ότι θα περιορίσουμε το τοπικό πάχος κάνοντας στοχευμένη γυμναστική σε μια περιοχή. Η αλήθεια είναι ότι έτσι γυμνάζεται μια ομάδα μυών και δεν καταπολεμάται το λίπος στοχευμένα. Χρειάζεται αεροβική γυμναστική και υγιεινή διατροφή προκειμένου να αρχίζουμε να «βλέπουμε» κάτι. 

Mείωσε τις ραγάδες

«Οι ραγάδες δημιουργούνται όταν το χόριο (το δεύτερο στρώμα του δέρματος κάτω από την επιδερμίδα) τεντώνεται αδιάκοπα με την αύξηση του βάρους στις εγκυμοσύνες και σε διάφορες ασθένειες» λέει ο Dr. Howard Murad, κορυφαίος δερματολόγος των ΗΠΑ.

Όσο συμβαίνει αυτό το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του και οι συνδετικές ίνες σπάζουν, κάτι το οποίο φαίνεται στην επιφάνεια σαν ρυτιδώσεις. Η φλεγμονή που ακολουθεί μπορεί να προκαλέσει φθορά στα μελανοκύτταρα, δηλαδή στα κύτταρα που δίνουν στο δέρμα το χρώμα του.

Ανάλογα με το φυσικό τόνο του δέρματός σου, οι ραγάδες ξεκινούν σαν ροζ, κοκκινωπές ή καφετί γραμμές, που αργότερα παίρνουν ένα πιο φωτεινό μοβ χρώμα. Αυτό μπορεί να οφείλεται στη φθορά των αιμοφόρων αγγείων, καθώς ο ιστός τεντώνεται.

Σταδιακά οι γραμμές γίνονται επίπεδες και ξεθωριάζουν, αποκτώντας χρώμα λίγο πιο ανοιχτό από το φυσικό σου. Με τον καιρό αυτή η έλλειψη χρώματος οδηγεί στις λευκές ή ημιδιαφανείς ουλές, που συνεπάγονται τις ώριμες ραγάδες. 
Ο έλεγχος του βάρους και το υγιές δέρμα μπορεί να μειώσουν την ένταση των ραγάδων. 
Για την πρόληψή τους, χρησιμοποίησε πρωί και βράδυ ένα προϊόν που θα διατηρεί την επιδερμίδα ενυδατωμένη και ελαστική, κάνοντας μασάζ για 5-10 λεπτά 

Τέλος στα πρησμένα πόδια

Αν στο τέλος της ημέρας, κατά τη διάρκεια της περιόδου σου ή όταν κάνει ζέστη νιώθεις τα πόδια σου πρησμένα και κουρασμένα ακόμη κι αν δεν εμφανίζουν σημάδια φλεβίτιδας, λάβε τα μέτρα σου: τα συμπτώματα αυτά μπορεί να είναι προάγγελοι κακού κυκλοφορικού.

Φρόντισε να τονώσεις την κυκλοφορία του αίματος με περπάτημα ή ποδηλασία. 

Για να χαλαρώσεις και να ξεκουράσεις τα πόδια σου, μπες στο ντους και ρίξε χλιαρό νερό με μεγάλη πίεση στα πόδια σου. Σιγά σιγά χαμήλωσε τη θερμοκρασία μέχρι το νερό να τρέξει κρύο. Απόλαυσε για λίγα λεπτά αυτή τη δροσερή αίσθηση. Το κρύο ποδόλουτρο είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να αναζωογονήσεις τα κουρασμένα πόδια. Πρόσθεσε μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο λεμονιού ή μέντας για να δώσεις στα πόδια μια αίσθηση φρεσκάδας. Στη συνέχεια ενυδάτωσε και κάνε μασάζ με ένα ειδικό gel ή μια κρέμα με έλαια – θα τα ξεκουράσει στη στιγμή. 
Εάν φοράς ψηλά τακούνια, χαλάει η ισορροπία σου και η στάση του σώματός σου, πράγμα που μπορεί να προκαλέσει πόνο στην πλάτη. Οι αστράγαλοι, οι φτέρνες και τα δάχτυλα των ποδιών μπορεί να υποφέρουν. 
Για να αποφύγεις το λάθος «μόλις τα αγόρασα και δεν μπορώ να τα φορέσω», φρόντισε να αγοράζεις παπούτσια το απόγευμα ώστε να χωρούν τα πόδια σου όταν θα είναι ελαφρώς πρησμένα. Και αν δεν μπορείς να κάνεις χωρίς ψηλά τακούνια, φόρεσε διαφορετικού ύψους κάθε μέρα. 


Πηγή shape.gr

0 Σχόλια: