fitness

Γυμναστείτε μόνο με το βάρος του σώματός σας!

14.8.13 0 Comments

1069820_483403568420213_838472688_n
Ωραίες μου κυρίες σήμερα το πρόγραμμα έχει ασκήσεις μόνο με το βάρος του σώματος μας υπόσχομαι ότι αν ακολουθήσετε αυτό το πρόγραμμα τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή σ΄ένα μήνα.

Οι ασκήσεις μόνο με το βάρος του σώματός μας είναι πολύ πιο αποτελεσματικές από κάθε άλλο είδος εξάσκησης.Ακολουθείστε τις παρακάτω ασκήσεις και θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει δραματικά.

Σύμμαχο σε όλη σας την προσπάθεια πρέπει να έχετε την σωστή διατροφή η οποία πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά,όσπρια και πολύ νερό, πρέπει να περιορίσετε θα έλεγα να καταργήσετε από το διαιτολόγιο σας το αλάτι, τη ζάχαρη, το άσπρο αλεύρι και οτιδήποτε επεξεργασμένο προσπαθήστε να τρώτε όσο πιο καθαρά μπορείτε για να είστε υγιείς και όμορφες!

Είστε έτοιμες;

1.Push-ups (κάμψεις) 

Δείτε εδώ πως να εκτελέσετε σωστά την άσκηση.


Τα Push-ups γυμνάζουν περισσότερο το πάνω μέρος του σώματος φοβερή άσκηση για το στήθος τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες. Ξεκινήστε κάνοντας 3 σετ των 10-15 επαναλήψεων όταν νιώσετε πιο δυνατές αυξήστε. 
Τα Push-ups γυμνάζουν επίσης τους κοιλιακούς σας, τους τρικέφαλους και τους ώμους.

hot-woman-squats

2.Squats(ημικάθισμα) δείτε εδώ πως να εκτελέσετε σωστά την άσκηση.

Τα Squats είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις για τους γλουτούς μας και όχι μόνο αφού γυμνάζει 250 μύες του σώματος,είναι ο Βασιλιάς των ασκήσεων,οποιαδήποτε προπόνηση κι αν κάνετε αν δεν συμπεριλάβετε τα squat η προπόνηση σας είναι ελλιπής.
Ξεκινήστε κάνοντας  3 σετ των 20 με 30 επαναλήψεων και σταδιακά αυξήστε.

tricep-dips-women

3.Βυθίσεις τρικεφάλων δείτε εδώ πως να εκτελέσετε σωστά την άσκηση.

Ο εφιάλτης πλαδαρότητα στο πίσω μέρος των χεριών γίνεται παρελθόν με μία μόνο άσκηση που δεν πρέπει να λείπει από το πρόγραμμα σας γιατί πραγματικά σας βοηθά να τονώσετε το πίσω μέρος των χεριών σας και να αποκτήσετε όμορφα γραμμωμένα χέρια !
Ξεκινήστε κάνοντας 3 σετ των 20 με 30 επαναλήψεων και σταδιακά αυξήστε.

2265563-τέλειοι-κοιλιακοί-από-όρθια-θέση-με-την-jillian

4.Κοιλιακοί  ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι σήμερα για τις ασκήσεις των κοιλιακών ροκανίσματα.. κλπ για να χάσετε το κοιλιακό λίπος χρειάζεστε αερόβια άσκηση δείτε εδώ τι πρέπει να κάνετε για να αποκτήσετε sexy κοιλίτσα.


Εύχομαι καλή προπόνηση Κυρίες μου!

Κλεo


0 Σχόλια: