διατροφή

Βάλε χρώμα στην ζωή σου

21.4.15 0 Comments

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έλκονται από την χορτοφαγία,τα κίνητρα προς αυτή την κατεύθυνση ποικίλουν,κάποιοι θέλουν να είναι πιο υγιείς και να ζήσουν περισσότερο ενώ κάποιοι άλλοι από σεβασμό προς τα ζώα και τους φυσικούς πόρους της γης.

Χάρη σε μια πληθώρα επιστημονικών ερευνών εκτιμάται ότι το 70% όλων των ασθενειών συμπεριλαμβανομένου και του καρκίνου σχετίζονται με την διατροφή.

Μια χορτοφαγική διατροφή μειώνει τον κίνδυνο για χρόνιες εκφυλιστικές νόσους όπως παχυσαρκία,στεφανιαία νόσο,υψηλή πίεση του αίματος,διαβήτη και ορισμένων μορφών καρκίνου συμπεριλαμβανομένου του παχέος εντέρου,του μαστού,του προστάτη,του στομάχου,του πνεύμονα και του καρκίνου του οισοφάγου.

Η χορτοφαγική διατροφή είναι η πιο υγιεινή γιατί έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, έτσι διατηρεί το βάρος σου σε χαμηλά επίπεδα.

Ζεις περισσότερο,απόδειξη μακροζωίας είναι οι κάτοικοι της Οκινάουα που έχουν το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής όλων των Ιαπώνων και πιθανόν το μεγαλύτερο από οποιονδήποτε στον κόσμο.
Το μυστικό: η τροφή τους είναι χαμηλή σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες και λαχανικά.

Χτίζεις γερά οστά,τα ξηρά φασόλια,τα σκούρα και πράσινα λαχανικά όπως μπρόκολο,κατσαρό λάχανο,λάχανα και γογγύλια είναι πλούσιες πηγές ασβεστίου.

Ορισμένα τρόφιμα όπως μήλα,τεύτλα,κεράσια,σκόρδο,ελιές,δαμάσκηνα,σμέουρα και γλυκοπατάτες είναι πλούσια σε φυτό-οιστρογόνα τα οποία μιμούνται την συμπεριφορά των οιστρογόνων έτσι διευκολύνουν στο να διασφαλιστεί ένα πιο άνετο πέρασμα στην εμμηνόπαυση. 

Με τα όσπρια,τα φρούτα και τα λαχανικά γεμίζεις με ενέργεια τον οργανισμό σου,το πιάτο σου είναι γεμάτο χρώμα. και το δέρμα σου είναι λαμπερό,ενυδατωμένο και γεμάτο υγεία.

Μέχρι την επόμενη φορά να περνάς μαγικά!

Με αγάπη 
Κλεο

0 Σχόλια: