fitness

Λίπος στους γοφούς; 4 tips της Ελένης Πετρουλάκη

15.2.13 0 Comments


Τι να κάνεις όταν το λίπος αποθηκεύεται κατευθείαν (και μόνο) στους γοφούς; 
Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει την απάντηση!
Εάν έχεις την τάση να αποθηκεύεις λίπος στους γοφούς, εμφανίζοντας κυτταρίτιδα, μπορείς να ακολουθήσεις ένα πιο ισορροπημένο διαιτολόγιο, με όλες τις ομάδες των τροφίμων. Θα πρέπει, όμως, να προσέξεις να κάνεις καλή αποτοξίνωση. Αυτή εστιάζεται σε δύο όργανα, στο έντερο και το συκώτι.

Επίσης:

Άσκηση 
Η συγκεκριμένη περιοχή απαιτεί σκληρή προπόνηση. Εκτέλεσε, δηλαδή, 3 φορές την εβδομάδα τις ασκήσεις για τα πόδια και μετά διάδρομο για να καις περισσότερο λίπος. Τις άλλες 2 φορές κάνε τουλάχιστον 40 λεπτά στο διάδρομο με σταθερή ταχύτητα και μέτρια ένταση στο 6,5. Εκτέλεσε ασκήσεις για το κάτω μέρος του σώματος.
 Νερό 
Πίνε 8-10 ποτήρια την ημέρα. Έτσι μόνο θα διασπαστεί το λίπος και θα μπορέσουν να αποβληθούν τα τοξικά προϊόντα της διάσπασης. 
Κατανάλωνε 25 γραμμάρια φυτικών ινών 
Τρώγε φρούτα και λαχανικά με τη φλούδα τους. Πρόσθετε στο πρωινό σου νιφάδες βρόμης και δημητριακά ολικής αλέσεως με σταφίδες, δαμάσκηνα ή ξηρούς καρπούς. Προτίμησε το ψωμί σικάλεως στο σάντουιτς, με λίγο μαρούλι. Όλα αυτά βοηθούν στο να διατηρείς υγιές έντερο με τακτικές κενώσεις και αποβολή ό,τι τοξικού λαμβάνουμε με τη διατροφή μας



Μασάζ 
Θα σε βοηθήσουν το λεμφικό μασάζ, η σάουνα και το χαμάμ.

shape.gr

0 Σχόλια: